-NARCOSINGURĂTATE- VITRINE ȘI PIETRE

NARCOSINGURĂTATE-VITRINE ŞI PIETRE-2015-POEZIE 2011, 2012, 2015- EDITURA BRUMAR













Despre mine

29 decembrie 1970 Videle. Liceul de matematică-fizică Alexandru Ioan Cuza din Alexandria şi o facultate de litere în Bucureşti.Am mai trecut prin Institutul Politehnic Bucureşti şi (doar un an), Facultatea de Educaţie fizică şi sport Universitatea Ecologică.

duminică, octombrie 22, 2017

Sufletul vinului-traducere din Charles Baudelaire



Cânta în noapte vinul la o masă:
„Ca unui frate azi dezmoştenit
Din închisoarea mea de sticlă
Lumina dintr-un cântec îţi trimit

Ca să mă nasc cu suflet şi parfum
Ţi-a stors pe dealuri soarele puterea
Nu-ţi uit sudoarea, truda şi acum
Oricât mă bei nu ai să simţi durerea

Fiindcă în cel răpus de munci îmi place
Pe gât să îi alunec strop cu strop
În pieptul cald să îmi găsesc mormânt
Şi nu în pivniţi reci să mă îngrop

Din mine iei speranţă, fericire
Şi-un cântec vesel de duminici
Aşează-ţi coatele pe-o masă
Ca să mă bei, să mă glorifici

Femeii tale îi aprind privirea
Redau copilului culoarea, forţa
Şi muşchii lui în lupta grea cu viaţa
Vor fi ca ai atletului cu torţa

În tine cad ca o licoare sfântă
Magic grăunte semănat de-un zeu
Să crească din unirea noastră Poezia
O floare rară pân-la Dumnezeu !”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.