-NARCOSINGURĂTATE- VITRINE ȘI PIETRE

NARCOSINGURĂTATE-VITRINE ŞI PIETRE-2015-POEZIE 2011, 2012, 2015- EDITURA BRUMAR













Despre mine

29 decembrie 1970 Videle. Liceul de matematică-fizică Alexandru Ioan Cuza din Alexandria şi o facultate de litere în Bucureşti.Am mai trecut prin Institutul Politehnic Bucureşti şi (doar un an), Facultatea de Educaţie fizică şi sport Universitatea Ecologică.

duminică, noiembrie 05, 2017

Mortul glumeț-Charles Baudelaire


Într-un pământ mai umed printre melci
Mormântul am să-mi sap pe sub un mal
Să-ntind comod scheletul meu bătrân
S-adorm uitând ca un rechin în val

Urăsc și testamente și sicrie
Nu vă cerșesc o lacrimă măcar
Din groapă, viu, mai bine chem toți corbii
Să-mi sfâșie, sub cer, corpul murdar

Prieten doar cu viermii surzi și orbi
Însângerate resturi le ofer
Ei filozofi născuți din putrezire
Fără regret le vor înghite, sper

Și-am să le spun de ce nu scot un urlet
Când n-am fost viu și n-am avut un suflet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.