-NARCOSINGURĂTATE- VITRINE ȘI PIETRE

NARCOSINGURĂTATE-VITRINE ŞI PIETRE-2015-POEZIE 2011, 2012, 2015- EDITURA BRUMAR













Despre mine

29 decembrie 1970 Videle. Liceul de matematică-fizică Alexandru Ioan Cuza din Alexandria şi o facultate de litere în Bucureşti.Am mai trecut prin Institutul Politehnic Bucureşti şi (doar un an), Facultatea de Educaţie fizică şi sport Universitatea Ecologică.

marți, octombrie 02, 2018

Cântec pentru Celia- traducere din Ben Jonson (1572-1637)





Tu lasă-ţi ochii să mă soarbă
Pe-ai mei îi las să se îmbete
Dacă sărutul tău e-n cupă
Numai de el îmi va fi sete
Când sufletul e însetat
N-am să mai sorb licori divine
Aş refuza cupa lui Iov
Ca să te beau numai pe tine

Ţi-am împletit din flori coroană
Ştiu că e darul prea mărunt
Însă ţi-am spus: pe fruntea ta
Nu se va ofili nicicând
Tu doar i-ai respirat parfumul
Şi n-ai primit acest cadou
Acum coroana înfloreşte
În fiecare zi din nou

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.